سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تایسیز تجهیز - شرکت ارائه دهنده تجهیزات آزمایشگاهی

در تهیه تجهیزات آزمایشگاهی برای یک آزمایشگاه مدرن باید تفکر همه جانبه را در نظر داشت. به دلیل تغییر در علوم حیاتی، مدیر آزمایشگاه برای آزمایشگاه باید تجهیزات آزمایشگاهی مفید و مقرون به صرفه ای را تهیه نماید. اگر موسسات ملی بهداشت بودجه آزمایشگاه را تامین کنند، به دلیل تغییر در بودجه هر سال، مدیران آزمایشگاه پاسخ پرسش مقرون به صرفه بودن این تجهیزات آزمایشگاهی را در می یابند .

طبقه بندی خرید تجهیزات آزمایشگاهی از دید مدیران آزمایشگاه به 5 گروه مجزا تقسیم بندی می شود :سیلان شناسی آزمایشگاهی، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی، آنالیز مولکولی، آنالیز سلولی و تحقیق فیزیولوژیک.

سیلان شناسی آزمایشگاهی : مدیر آزمایشگاه برای خرید پمپ‌های سرنگ، پریستالیک و جریان مداوم باید شناخت کافی را داشته باشد.

تجهیزات و مواد آزمایشگاهی : مدیر آزمایشگاه برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی باید به انواع سر پیپت‌ها، پیپت‌ها، تیوب‌ها و کیت‌های آماده‌سازی نمونه و همچنین به انواع سرهای بلند پیپت، خنک‌کننده‌های رومیزی تیوب و میکروسانتریفیوژهای خودخنک کننده آشنایی کامل را داشته باشد.

آنالیز مولکولی : مدیر آزمایشگاه برای تهیه اسپکتروفتومتر، آنالیزورهای آمینو اسید و میکروپلیت ریدرها باید آشنایی دقیق و کامل را داشته و چگونه انجام شدن اندازه‌گیری‌های میکرو حجم دی.ان.ای.، آر.ان.ای.، اولیگوها و پروتئین را اطلاع داشته باشد.

آنالیز سلولی : مدیر آزمایشگاه برای تهیه محصولات الکتروفیزیولوژی، الکتروپوراژ و الکتروفیوژن باید شناخت دقیق را داشته باشد و همچنین برای انجام بررسی های تصویربرداری مولکولی درباره میکروسکوپ ، ازجمله سیستم‌های کنترل محیطی و دمایی و پرفیوژن شناخت درباره گیره پچ، گیره اسیت، انتقال اپیتلیال و الکتروفیزیولوژی داخل،خارج سلولی لازم می باشد.

تحقیق فیزیولوژیک : مدیر آزمایشگاه برای کار با حیوانات ، تحویل و نظارت، پرفیوژن اعضا، میکرو دیالیز و مطالعات رفتاری تجهیزات لازم را باید با دقت تهیه نماید و همچنین برای سیستم‌های بی‌هوشی، دستگاه‌های تهویه، سیستم‌های نظارت بر علائم حیاتی و سیستم‌های اینفیوژن محصولات جراحی را به درستی انتخاب کند.

به دلیل افزایش داده های بزرگ انتخاب و خرید درست تجهیزات آزمایشگاهی تاثیر بسزایی داشته، به همین خاطر برای جداسازی دی.ان.ای. و آر.ان.ای. و برای کمک به درمان‌های سلولی تأثیر این تجهیزات آزمایشگاهی قابل مشاهده می باشد. مدیران آزمایشگاه برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی باید تصمیم گیری هوشمندانه داشته باشند و تجهیزاتی خریداری کنند که بهتر از تجهیزات دیگر نیازهای شما را برآورده کند و برای همه افراد مفید واقع باشد.

https://taisizco.com/