سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط میهمان و میزبان برای اجاره سوئیت در تهران

در این مقاله به بررسی شرایط میزبان و مهمان برای اجاره سوئیت در تهران می پردازیم پس تا آخر این مطلب با ما باشید:

شرایط میهمان

افراد بالای 18 سال که دارای صلاحیت قانونی هستند می توانند در وب سایت املاک باشی ثبت نام کنند.

شرایط استفاده از اقامتگاه ، ارائه مدارک لازم برای اثبات محرمانه بودن و همچنین داشتن مدارک شناسایی هنگام بازدید از محل اقامت.

جشن ها و مهمانی ها در امکان ثبت نام در سایت املاک باشی مجاز نیستند (مگر در مواردی که مجری اعلام کند)

املک باشی در زمان ورود و خروج مهمانان دخالت نمی کند و هماهنگی آن به عهده هر دو طرف است.

صحت اطلاعات وارد شده در محل اقامت و کلیه اطلاعات و مشخصات شامل: نرخ ، کیفیت و کمیت محل اقامت مستقیماً از میزبان پرسیده می شود و کلیه مسئولیت ها به عهده میزبان است.

همه تغییرات و اضافات در قوانین و مقررات جاری ، از جمله تغییرات و اضافه شدن شرایط ، در این صفحه انجام شده است ، کاربران موظفند هر از گاهی به سایت املاک مراجعه کنند تا از شرایط و ضوابط جاری و قابل اجرا مطلع شوند.

 سایت املاک باشی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

شرایط و ضوابط میزبانی

میزبان باید هنگام ثبت نام در سایت ، اطلاعات شخصی کامل خود از جمله تلفن ثابت ، تلفن همراه و موبایل شخص ثالث را در موارد اضطراری و غیره وارد کند.

میزبان مجاز به دریافت هیچ گونه هزینه اضافی علاوه بر مبلغ ذکر شده در سایت املاک باشی از مهمان تحت هر عنوانی از جمله کمیسیون ، کمیسیون ، کارگزاری و غیره نیست.

ثبت اقامت تکراری تأیید نمی شود و اولویت ثبت آگهی در مالک یا نماینده قانونی مالک است.

پس از تسویه حساب با مهمان ، میزبان موظف است هنگام ورود و دریافت هنگام خروج از مهمان ، تجهیزات و کلیدها را تحویل دهد.

میزبان مجاز است در صورت برخورد با موارد خلاف عرف و قانون اقامتگاه را لغو (از ماندن) خودداری کند و مسئولیت جبران خسارت بر عهده مهمان است.

زمان تحویل یا تخلیه محل سکونت مطابق قانون آن محل است. اگر نیاز دارید محل اقامت را زودتر از زمان مورد نظر تحویل دهید یا دیرتر از زمان اعلام شده تخلیه کنید ، حتماً با میزبان هماهنگ کنید.

رزرو پس از پرداخت کامل نهایی می شود و قطعیت رزرو و شرایط رزرو شده تنها با دریافت تأیید رزرو مستند می شود.

پس از قرار دادن اموال خود در املاک باشی ، میزبان موظف است به تماس ها ، پیام ها و درخواست های رزرو که برای او ارسال می شود ، مودبانه پاسخ دهد. .

در صورت امتناع از ارائه خدمات به ملک به هر دلیلی ، میزبان باید مشخصات خود را غیرفعال کند.

میزبان باید از تغییرات رویه ها و قوانین اعمال شده در سایت مطلع باشد ، قسمت تبلیغات سایت را مشاهده کرده و در صورت لزوم با املاک باشی تماس بگیرید.

شرایط و ضوابط رزرو

با ثبت نام در املاک باشی ، کاربر تصدیق می کند که شرایط و ضوابط املاک باشی را به طور کامل مطالعه و پذیرفته است.

کاربر موافقت می کند هرگز درخواست رزرواسیون به املاک باشی ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از خدمات املاک باشی را داشته باشد.

درخواست اقامت مهمان و پذیرش میزبان پس از پرداخت ودیعه نهایی می شود.

اگر هر یک از کاربران املاک و مستغلات هنگام استفاده از خدمات خود با مشکلی روبرو شوند ، شرکای ما در واحد پشتیبانی به کاربران پاسخگو هستند.

در موارد نادر ، اشتباهات میزبان ، مشاهده خرابی و مشکلات در واحد اقامتی رزرو شده ، دلایل امنیتی یا اشتباهات کارکنان شرکت وجود دارد ، در این صورت واحد اقامتی دیگری با شرایط مشابه برای مهمان همزمان آماده می شود یا اگر نه احتمالاً ، پول به مهمان برمی گردد.