سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازسازی سینه

بازسازی سینه

 

 

بازسازی سینه یا ماموپلاستی عملی است که در طی آن زنان برای بزرگ یا کوچک کردن سینه خود اقدام می کنند.از آنجا که این عمل ساده ترین نوع برای رسیدن به فرم دلخواه سینه است بسیاری پرطرفدار نیز هست. در این مقاله می خواهیم برای شما درباره عمل بازسازی سینه یا ماموپلاستی با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

ممکن است شما تحت عمل جراحی ماموپلاستی قرار گرفته باشید و یا در حال انجام آن هستید ، یا به این دلیل که در شما سرطان پستان تشخیص داده شده است و یا حتی در معرض خطر بسیار زیادی برای ابتلا به آن در آینده هستید. در این صورت ، ممکن است پزشک در مورد گزینه های بازسازی پستان با شما صحبت کرده باشد.جراحی به نام بازسازی پستان به طور معمول ، بازسازی پستان در طی ماموپلاستی یا پس از آن انجام می شود ، و در بعضی موارد بازسازی پستان می تواند ماه ها یا حتی سال ها پس ازماموپلاستی انجام شود. در حین بازسازی ، یک جراح پلاستیک با استفاده از کاشت مصنوعی (بازسازی ایمپلنت)، یک فلپ بافت از مکان دیگری روی بدن شما (بازسازی اتولوگ) یا هر دو شکل پستان ایجاد می کند.

 

 

<**<** ادامه مطلب... **>**>

 


سن ،وضعیت رابطه ، فعالیت جنسی یا گرایش شما هرچه باشد ، نمی توانید پیش بینی کنید که در برابر از دست دادن پستان چه عکس العملی نشان خواهید داد. احساس اضطراب ، عدم اطمینان ، غم و اندوه از دست دادن بخشی از بدن که یکی از ویژگی های بارز زن شدن است طبیعی است قسمت قابل توجهی از رابطه جنسی شما و چیزی که باعث زیبایی ظاهری شما در لباس می شود ، و نوزادانی که از آن  تغذیه می کنند همه و همه می تواند استرس این عمل را بالا ببرد

جراحی بازسازی پستان اغلب در زنانی که تحت عمل جراحی ماموپلاستی قرار می گیرند به عنوان درمانی برای سرطان پستان انجام می شود    . 

این روش پستانی را با ظاهر، کانتور و حجم دلخواه دوباره ایجاد می کند. نوک پستانک و آرئولا نیز از نو ساخته می شوند. احساس طبیعی پستان و عملکرد طبیعی پستانو همچنین وقتی عصب های حسی یا غدد شیر و مجاری برداشته شوند یا به طور قابل توجهی آسیب دیده باشند ، بر نمی گردند.

شکل ، کانتور و حجم پستان را می توان با ایمپلنت یا با دستمال خود زن دوباره ساخت. در صورت استفاده از ایمپلنت ، اندازه کاشت به اندازه پستان معمولی خواهد بود. در صورت امکان ، کاشت در زیر عضله قفسه سینه قرار می گیرد. پستان همچنین می تواند با استفاده از دستمالی خود زن دوباره ساخته شود. در بعضی مواقع ، می توان از بخشی از دیواره تحتانی شکم استفاده کرد. سایر گزینه های بافتی برای بازسازی اتولوگ (با استفاده از بافت خودتان) عضله پشت و پوست یا چربی و عضله باسن است. گاهی اوقات برای ایجاد تقارن با پستان تازه بازسازی شده انجام می شود

بازسازی پستان را می توانید در هر زمان و پس از انجام ماموپلاستیانجام دهید. این روش هیچ تاثیری در عود سرطان ندارد و به نظر نمی رسد که بر رفتار سرطان تأثیر بگذارد.

خلاصه مطلب

در این مطلب برای شما درباره ماموپلاستی توضیحات کلی دادیم و درباره کسانی که این عمل می تواند برای آنها مناسب باشد با شما صحبت کردیم که امیدواریم مورد توجه شما بوده باشد و توانسته باشید از آن استفاده کنید.

https://topclinic.ir