سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادگیری زبان انگیسی با 20 دقیقه در روز

به هر آنچه یاد می گیرید توجه کنید. قبل از انجام هر یک از روشهای یادگیری زبان در 20 دقیقه ، هر دانش آموز باید توجه داشته باشد که حفظ مسیر پیشرفت خود بالاتر از همه روشهای دیگر است و با ادامه این روند در نیمه راه است. ما قبلاً در مورد روش های یادگیری واژگان صحبت کرده ایم و فکر می کنم هر زبان آموز باید یکی از این کتابچه ها را داشته باشد. با این حال ، بیایید فقط به کلمات محدود شویم.

کاری که می توانید انجام دهید این است که در حالی که زبان را یاد می گیرید یک دفترچه به همراه داشته باشید. من همیشه به دانش آموزانم توصیه می کنم از یک دفترچه با دو قسمت دستور زبان و واژگان استفاده کنند تا بتوانند از ابتدا تا وسط دفتر در مورد کلماتی مانند کلمات جدید ، نمونه هایی از کلمات در متن یادداشت بنویسند.

سپس ، تقویم نامه ، کاربرد ، نمونه جملات و غیره را در دفترچه یادداشت کنید. درباره دستور زبان ، مانند وسط تا انتهای دفتر یادداشت یادداشت کنید ، یا برعکس.احتمالاً مفیدترین نکته در مورد یک دفتر یادداشت مانند این است که می توانید آن را با خود داشته باشید و هر زمان چیزی را فراموش کردید از آن استفاده کنید.

یادگیری زیان با تمرین روزانه

کتاب بخوانید

خواندن 20 دقیقه در روز می تواند برای خواننده بسیار مفید باشد ، حتی اگر در کتاب ، مجله یا روزنامه باشد. علاوه بر این ، خواندن برای سلامتی مفید است. همچنین ، برای بسیاری از زبان آموزان ، خواندن کتاب در مقایسه با سایر الزامات کار دشواری نیست.

با توجه به پیشرفت زبان ، تأثیرات مثبت یادگیری روزانه در جنبه های مختلف زبان دیده می شود. وقتی دانش آموز تعیین می کند چه چیزی بخواند ، به جای متن به او گفته می شود ، درک عمومی مهارت خواندن افزایش می یابد و مفاهیم پیرامون او بخوبی مورد مطالعه قرار می گیرند. علاوه بر این ، خواندن متن خوب تأثیر بسزایی در مطالعه واژگان دارد و اگر خواننده متن را با صدای بلند بخواند ، سرعت خواندن و تلفظ او نیز افزایش می یابد.

مطالعه واژگانی (فرهنگ لغت)

بهترین راه برای بهبود زبان انگلیسی من اتخاذ رویکردی غیر سنتی در یادگیری زبان است. در واقع ، اغلب به من می گویند این احمقانه است. استفاده از این روش به روزهایی که من در دانشگاه بودم برمی گردد و این روش برای من بسیار کاربردی بود. بنابراین من این روش را به همه توصیه می کنم زیرا تأثیرات این روش را دیده ام.

وقتی می خواهم انگلیسی خود را بهبود ببخشم ، یک فرهنگ لغت باز می کنم و یاد می گیرم. انگشت خود را به صفحات فرهنگ لغت دراز می کنم و آن را حفظ می کنم حتی در جایی که یک کلمه جالب و معنی آن ، مترادف ، کاربرد و غیره پیدا کردم. می دانم که کمی عجیب به نظر می رسد.

به من اعتماد کنید ، فکر می کنم این بهترین راه برای یادگیری واژگان جدید است. علاوه بر این ، با تشویق به استفاده از کلمات و عبارات جدید در مکالمات یا نوشته های روزمره ، بهتر است مفاهیم آنها را بخاطر بسپاریم ، کلمات را به راحتی فراموش نکنیم و فرصت های زیادی برای یادگیری کلمات جدید فراهم کنیم.

استفاده گسترده از نرم افزارهای یادگیری زبان (برنامه ها)

این احتمالاً مقرون به صرفه ترین روش در این لیست است. این روش در هر زمان ، هر مکان و به هر شکلی قابل استفاده است و هر بار 20 دقیقه طول نمی کشد. در هر زمان می توانید به راحتی از این روش استفاده کنید و سپس هنگام رفتن به مدرسه ، قبل از خواب و غیره در اتوبوس استراحت کنید.

علاوه بر فرصت های بی شماری برای بهبود زبان انگلیسی ، چندین برنامه آموزش زبان وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. بیشتر آنها مبتنی بر لغات هستند ، اما موارد مختلف و جالب بسیاری نیز وجود دارد. خبر خوب این است که اکثر این برنامه ها رایگان هستند. گوش دادن به پادکست ها

به دلیل عدم محبوبیت پادکست ها ، این قدیمی ترین روش در لیست است ؛ روشی که می تواند به طور گسترده و جامع به عنوان یک ابزار یادگیری زبان استفاده شود. از همه مهمتر ، هیچ مشکلی در این روش وجود ندارد و وقتی در محل کار یا مدرسه ، دویدن ، تهیه غذا ، آماده شدن برای رفتن به جایی و غیره هستید می توانید آن را به راحتی کامل کنید.

در کارهای روزمره هر روز این فایل ها را بازی کرده و گوش دهید. اگر بتوانید 20 دقیقه کامل این کار را انجام دهید ، اثر بهتر خواهد بود. نیازی به گفتن نیست که پادکست های آموزشی مزایای زیادی برای مهارت گوش دادن و درک مطلب دارند.

در واقع ، بیشتر پادکست های آموزشی جنبه های خاصی از زبان انگلیسی را متمرکز می کنند ، بنابراین می توانید بر روی مجموعه خاصی از مهارت ها تمرکز کنید که ضعیف تر از دیگران هستید. به عنوان مثال ، تلفظ را تقویت کنید و نکات گرامری را یاد بگیرید.

برای آموزش از YouTube استفاده کنید

به جای اینکه روزانه ساعتهای بی شماری را به تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی اختصاص دهید ، چطور 20 دقیقه برای ورزش زبان خود وقت صرف کنید؟ از آنجا که امروزه یوتیوب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، بدیهی است که زبان آموزان می توانند از آن به عنوان ابزاری مهم در فرایند یادگیری استفاده کنند.

علاوه بر این ، بسیاری از سخنرانی های TED در کانال یادگیری زبان YouTube وجود دارد. روزانه 20 دقیقه آموزش زبان در YouTube بسیار مفید خواهد بود. برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید از فیلم ها و نمایش های تلویزیونی نیز استفاده کنید.

منبع: https://worldlanguage.ir/